x

Έχετε συμπληρώσει το όριο δωρεάν άρθρων για αυτόν τον μήνα.
Αποκτήστε απεριόριστη πρόσβαση στα καλύτερα της ανεξάρτητης ελληνικής δημοσιογραφίας ξεκινώντας από $ 1/εβδομάδα.

 

Πρακτορικά

Στις εργοστασιακές ρυθμίσεις

Πριν από τις διπλές εκλογές της περασμένης χρονιάς όσοι παρακολουθούσαμε τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και την προσπάθεια που έκανε να ξαναμπεί στη Βουλή δεν πιστεύαμε στα μάτια μας: μια πρόσχαρη γυναίκα, χαμογελαστή, ευγενική με όλους, ανοιχτή στην κριτική, ακόμα και τη σκληρή. Μέχρι και καρδούλες με τα χέρια της σχημάτιζε στις προεκλογικές της συγκεντρώσεις. Αφήνω στην άκρη τα πολύχρωμα πουκάμισα, δηλωτικά επίσης της θετικής διάθεσης.

Ο λόγος βέβαια που δεν πιστεύαμε αυτό που βλέπαμε είναι απλά γιατί όσοι δεν πέσαμε απ’ τον Αρη αλλά παρακολουθούσαμε τι γίνεται στην Ελλάδα και τα προηγούμενα χρόνια θυμόμασταν μια εντελώς άλλη Κωνσταντοπούλου: αυτή που ήταν μονίμως εριστική με όλους, που χρησιμοποιούσε την εξουσία που είχε ως πρόεδρος της Βουλής για να εκφοβίζει τους πάντες ακόμα και τους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια ζωντανών εκπομπών (ρωτήστε την Σία την Κοσιώνη να σας πει σχετικά αν δεν με πιστεύετε), αυτή που έκανε κατάχρηση της εξουσίας της ακόμα και κατά την άσκηση των καθηκόντων της, λειτουργώντας περισσότερο ως κομματάρχης και λιγότερο ως ο τρίτος τη τάξει πολιτειακός παράγοντας (αυτό είναι ο πρόεδρος της Βουλής). Προφανώς κάποιος επικοινωνιολόγος της είπε πέρυσι ότι αν δεν αλλάξει το προφίλ της δεν πρόκειται να ξαναδεί Βουλή.

Ετσι, επιδόθηκε σε ένα άνευ προηγούμενου καμουφλάζ (αυτό που σας προανέφερα) το οποίο έφερε αποτελέσματα: η ίδια ξαναμπήκε στη Βουλή και μαζί με αυτή μπήκε ο κάθε αυλικός της, αφού στις δεύτερες εκλογές που έγιναν με λίστα έβαλε στις εκλόγιμες θέσεις δικούς της ανθρώπους, πετώντας έξω ακόμα και υποψήφιους που είχαν διακριθεί σε ψήφους στις πρώτες εκλογές (δείγμα και αυτό του ήθους της). Την περασμένη εβδομάδα στη συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης η Ζωή Κωνσταντοπούλου σταμάτησε εντελώς το θέατρο που έπαιζε το προηγούμενο διάστημα (σημάδια βέβαια εδώ και καιρό) και επανήλθε πλήρως στις εργοστασιακές ρυθμίσεις: διέκοπτε και προσέβαλε συνεχώς τους πάντες, χρησιμοποίησε το βήμα της Βουλής για να κάνει σόου και γενικά συμπεριφερόταν λες και βρισκόταν σε καφενείο. Τον ακατάσχετο λαϊκισμό της και τις θεωρίες συνωμοσίας που διακίνησε  τις βάζω στην άκρη, αυτά θα πείτε τα κάνουν και άλλοι. Το χειρότερο βέβαια δεν είναι που η Κωνσταντοπούλου για καιρό έπαιζε θέατρο και στο τέλος αποκάλυψε τον πραγματικό της εαυτό. Το χειρότερο είναι που υπάρχει κόσμος που θέλγεται από αυτή τη συμπεριφορά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Τζόζεφ Ρομπινέτ Μπάιντεν Τζούνιορ ετοιμάζεται πυρετωδώς για τις προεδρικές αμερικανικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου 2024.

Σχόλια

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

Πρακτορικά

Με την παρέλαση της Νέας Υόρκης την Κυριακή 14 Απριλίου, έκλεισε κι ο φετινός κύκλος των παρελάσεων για τη μεγάλη και τρανή ημέρα της κήρυξης της Επανάστασης του 1821 για τη λευτεριά της Ελλάδας από τους Τούρκους.

Αντίλογος

Παρενέβη, διαβάζω, ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, για να τεθεί σε διαθεσιμότητα ο δημόσιος υπάλληλος που συνελήφθη για εμπλοκή του στην υπόθεση της 12χρονης στα Σεπόλια.

Εκδηλώσεις

ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ. Μέσα σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Ιουνίου η τελετή αποφοίτησης της 8ης τάξης του Ημερήσιου Ελληνικού Σχολείου “Αργύριος Φάντης” στον Καθεδρικό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Μπρούκλιν.

ΒΙΝΤΕΟ